artykuł nr 1

Regulamin

REGULAMIN
Regulamin Organizacyjny Kwidzyńskiego Centrum Kultury w Kwidzynie
Na podstawie § 8 Statutu Kwidzyńskiego Centrum Kultury (KCK) w Kwidzynie, nadanego uchwałą Rady Miejskiej w Kwidzynie Nr XLVII/360/06 z dnia 28 września 2006r. ustalam poniższy Regulamin Organizacyjny Kwidzyńskiego Centrum Kultury.
Rozdział nr 1
Postanowienia ogólne
§ 1
Regulamin organizacyjny, zwany dalej „Regulaminem” określa:
  1. zadania i zasady funkcjonowania Kwidzyńskiego Centrum Kultury, zwanego dalej KCK,
  2. strukturę organizacyjną KCK- załącznik nr 1,
  3. schemat organizacyjny KCK- załącznik nr 2,
  4. zadania i kompetencje poszczególnych działów oraz stanowisk pracy w KCK.
§ 2
KCK działa na podstawie:
  1. Ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r., Nr 13 poz. 123 z późn. zmianami),
  2. Statutu KCK nadanego Uchwałą Nr XLVII/360/06 Rady Miejskiej w Kwidzynie z dnia 28 września 2006 roku.
  3. KCK posiada osobowość prawną i jest wpisane do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez organizatora.
  4. Siedzibą KCK jest budynek położony w Kwidzynie przy ul.11 Listopada 13.
  5. KCK prowadzi także działalność w budynkach położonych przy ul. Słowiańskiej 13 i przy ul. Katedralnej 18.
  6. KCK używa pieczęci podłużnej o następującej treści: Kwidzyńskie Centrum Kultury, 82-500 Kwidzyn, ul.11 Listopada 13.
  7. KCK realizuje swoje cele i zadania na podstawie Statutu oraz ustawy.
  8. KCK realizuje swoje zadania statutowe we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, innymi instytucjami kultury, stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi oraz organizacjami rządowymi.
  9. Zakres działalności KCK obejmuje w szczególności:
    1.  organizowanie imprez kulturalnych: spektakli, koncertów, imprez plenerowych wystaw, prezentacji filmów,
    2. prowadzenie zespołów, kółek i ognisk artystycznych oraz edukacji kulturalnej dzieci i młodzieży,
    3. prowadzenie zajęć, których celem jest rozwijanie zainteresowań dzieci, młodzieży i dorosłych rożnymi dziedzinami wiedzy, z uwzględnieniem informatyki i języków obcych,
    4. organizowanie obchodów świąt narodowych oraz uroczystości lokalnych,
    5. prowadzenie działalności wydawniczej i promocyjnej,
    6. świadczenie usług z zakresu kultury,
    7. współpracę ze stowarzyszeniami kulturalnymi, placówkami oświatowo-wychowawczymi, fundacjami, stowarzyszeniami zawodowymi i twórców oraz wszystkimi osobami prawnymi i fizycznymi mogącymi służyć pomocą przy realizacji zadań KCK,
    8. udostępnianie i dokumentowanie dóbr i wartości kultury w ramach regionalnej pracowni,
    9. współpraca z innymi podmiotami,
    10. wynajem pomieszczeń, sceny i pokoi gościnnych.
Rozdział nr 2
Struktura organizacyjna KCK
§ 3
  1. KCK zarządza Dyrektor, który reprezentuje je na zewnątrz.
  2. W okresie nieobecności dyrektora jego obowiązki pełni Zastępca Dyrektora.
  3. W KCK funkcjonują jedno i wieloosobowe stanowiska pracy w ramach działów oraz samodzielne stanowiska pracy- szczegółowo przedstawione w załączniku nr 1.
  4. W KCK utworzono następujące stanowiska kierownicze:
    1. Dyrektor,
    2. Zastępca Dyrektora,
    3. Główny Księgowy,
    4. Kierownik ds. Artystyczno- Dydaktycznych,
    5. Kierownik ds. Organizacji Sceny.
§ 4
KCK realizuje zadania również na podstawie umów cywilnoprawnych.
Rozdział nr 3
Zadania i kompetencje 
Dyrektora, Zastępcy Dyrektora, Głównego Księgowego oraz Kierowników
Dyrektor
§ 5
Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
  1. sprawowanie nadzoru merytorycznego i finansowego nad funkcjonowaniem KCK,
  2. zarządzanie majątkiem KCK,
  3. bieżące wydawanie zarządzeń w celu sprawniejszego funkcjonowania KCK,
  4. przedstawianie właściwym instytucjom i organom nadzoru planów rzeczowych i finansowo-inwestycyjnych,
  5. prowadzenie prawidłowej polityki kadrowej: zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
  6. przyznawanie nagród i premii oraz udzielanie określonych kar regulaminowych, zgodnie z Kodeksem Pracy i Regulaminem Wynagradzania,
  7. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny płac, dyscypliny pracy i porządku,
  8. tworzenie repertuaru i sprawowanie bieżącej kontroli nad jego realizacją,
  9. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów bhp,  p. poż. oraz działalności w zakresie obrony cywilnej,
  10. współdziałanie z organami samorządu terytorialnego, organizacjami związkowymi i stowarzyszeniami społecznymi,
  11. kontrola i koordynacja działań pracowników w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków,
  12. kontrola i koordynacja działań związanych z administrowaniem środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  13. powoływanie stałych lub doraźnych komisji do opracowania i wykonania określonych zadań, np. komisja przetargowa, inwentaryzacyjna, konkursowa,
  14. powoływanie doraźnych zespołów roboczych ds. realizacji imprez,
  15. organizowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników.
Dyrektorowi bezpośrednio podlegają:
  1. Zastępca Dyrektora,
  2. Główny Księgowy,
  3. pracownik pracowni regionalnej.
Zastępca Dyrektora
§ 6
Do zadań Zastępcy Dyrektora należy w szczególności:
  1. sprawowanie nadzoru administracyjnego nad funkcjonowaniem budynków KCK,
  2. nadzór gospodarczy w zakresie gwarancji, reklamacji i utrzymania budynków KCK,
  3. nadzór nad ochroną obiektów KCK,
  4. nadzór nad opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji umów KCK,
  5. opracowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów,
  6. prowadzenie obsługi organizacyjno-technicznej nieruchomości przy ul. 11 Listopada 13, utrzymanie budynku i otoczenia w stanie użyteczności, prowadzenie wszystkich spraw związanych z remontami, przeglądami i konserwacją,
  7. koordynacja dokonywania zakupów w celu prawidłowego funkcjonowania placówki zgodnie z planem budżetowym,
  8. nadzór nad prawidłową organizacją imprez,
  9. nadzór nad sprawami związanymi z promocją KCK,
  10. nadzór nad dystrybucją i magazynowaniem wydawnictw KCK,
  11. prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi kontrolami i zaleceniami odpowiednich służb nadzoru,
  12. organizowanie i nadzór nad pracą podległych działów i pracowników:
Zastępcy Dyrektora bezpośrednio podlegają:
  1. Kierownik ds. Dydaktyczno -Artystycznych,
  2. Kierownik ds. Organizacji Sceny,
  3. Pracownicy działów: ds. Organizacyjno- Promocyjnych, ds. Informatycznych oraz Pokoje Gościnne.
Główna Księgowa
§ 7
Do zadań Głównej Księgowej należy w szczególności:
  1. konstruowanie rocznego planu finansowego,
  2. sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu,
  3. sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy, naliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń i innych wypłat,
  4. nadzorowanie prowadzenia rozliczeń z ZUS, US, PZU,
  5. nadzorowanie prowadzenia rozliczeń z  dostawcami i odbiorcami usług,
  6. rozliczanie inwentaryzacji wszystkich składników majątkowych KCK,
  7. zapewnienie prawidłowości, terminowości i zgodności składanych sprawozdań przez KCK,
  8. nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości,
  9. sporządzanie bieżących analiz finansowych,
  10. niezwłoczne informowanie Dyrektora o przekroczeniach lub nieprawidłowościach,
  11. gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  12. organizowanie i nadzór nad pracą  podległych pracowników,
Głównej Księgowej bezpośrednio podlegają pracownicy działu ds. Księgowości.
Kierownik ds. Dydaktyczno-Artystycznych
§ 8
Do zadań Kierownika ds. Dydaktyczno-Artystycznych należy w szczególności:
  1. organizacja zajęć dydaktycznych,
  2. organizowanie i nadzór nad pracą podległych działów i pracowników,
  3. nadzór merytoryczny nad pracownikami działu artystycznego w zakresie realizacji zaplanowanych zadań, wynikających z zadaniowego systemu czasu pracy,
  4. prowadzenie ewidencji instrumentów muzycznych KCK,
  5. przygotowywanie projektów sprawozdań merytorycznych dla Dyrektora z działalności KCK,
  6. wynajem sal w budynku przy ul. 11 Listopada 13 i bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń,
  7. ścisła współpraca z Kierownikiem ds. Organizacji Sceny w zakresie dostępności sal teatralnych, sceny, terminów zajęć i występów grup artystycznych,
  8. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powołanych przez Dyrektora KCK.
Kierownikowi ds. Dydaktyczno-Artystycznych bezpośrednio podlegają pracownicy Działów: ds. Dydaktycznych, ds. Artystycznych.
Kierownik ds. Organizacji Sceny
§ 9
Do zadań Kierownika ds. Organizacji Sceny należy w szczególności:
  1. prowadzenie obsługi organizacyjno - technicznej w zakresie zarządzania nieruchomościami na ul. Słowiańskiej 13 i Katedralnej 18, utrzymaniem budynków i otoczenia w stanie użyteczności, prowadzenie wszystkich spraw związanych z remontami, przeglądami i konserwacją przy ścisłej współpracy z Zastępcą Dyrektora,
  2. bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń i instrumentów muzycznych w w/w obiektach przy ścisłej współpracy z Kierownikiem ds. Dydaktyczno-Artystycznych ,
  3. uzgadnianie potrzeb technicznych i osobowych przy organizacji imprez,
  4. wynajem i organizacja pracy sceny oraz sal w zakresie zarządzanych budynków,
  5. wynajem, organizacja pracy, dozór i dbałość o sprawne funkcjonowanie sceny plenerowej (przeglądy techniczne, remonty),
  6. ustalenia, projektowanie i prowadzenie dokumentacji umów KCK dotyczących wypożyczenia instrumentów muzycznych, wynajmu sal i scen w zakresie zarządzanych budynków oraz sceny plenerowej,
  7. nadzór nad ofertą i organizacją pracy kina,
  8. nadzór nad organizacją widowni,
  9. organizacja imprez plenerowych w zakresie zasobów osobowych, wyżywienia, transportu, budowy i dozoru sceny,
  10. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK,
  11. organizowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników.
Kierownikowi ds. Organizacji Sceny bezpośrednio podlegają pracownicy Działu
ds. Organizacji Sceny.
Rozdział nr 4
Zadania i kompetencje
realizowane w działach i na samodzielnych stanowiskach pracy
§ 10
  1. Dyrektor w uzgodnieniu z bezpośrednimi przełożonymi pracowników dokonuje podziału zadań realizowanych przez pracowników KCK na poszczególnych stanowiskach pracy.
  2. Podział zadań, o którym mowa w ust. 1 określa się szczegółowo w zakresach czynności pracowników.
§ 11
Bezpośredni przełożeni kierując pracami podległych działów odpowiadają za realizację zadań zawartych w Statucie KCK, regulaminie organizacyjnym oraz szczegółowych zakresach czynności i w tym zakresie odpowiadają przed Dyrektorem oraz Zastępcą Dyrektora za właściwe i terminowe wykonywanie zadań należących do działu.
§ 12
W dziale ds. Organizacyjno – Promocyjnym realizowane są n/w sprawy:
  1. prowadzenie głównego sekretariatu KCK,
  2. prowadzenie korespondencji w zakresie poczty przychodzącej – oznaczanie i przekazywanie do kierowników działów oraz poczty wychodzącej całej instytucji,
  3. przygotowanie harmonogramu imprez, ich organizacja i realizacja,
  4. obsługa imprez własnych i zleconych, prowadzenie dokumentacji, bieżące sporządzanie zamówień,
  5. współpraca z innymi podmiotami w zakresie organizacji wspólnych przedsięwzięć mających na celu upowszechnianie kultury (np. wystawy),
  6. promocja imprez organizowanych i współorganizowanych przez KCK, kontakty
    z mediami,
  7. utrzymanie czystości i porządku na terenie budynku na ul. 11 Listopada 13 i terenach przyległych,
  8. zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektów KCK, wyposażenie w środki czystości, higieny osobistej, apteczki,
  9. konserwacja sprzętu, bieżące naprawy, remonty,
  10. prowadzenie spraw kadrowych,
  11. opracowywanie, aktualizacja i prowadzenie dokumentacji umów KCK,
  12. przyjmowanie skarg i wniosków obywateli,
  13. prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  14. prowadzenie nadzoru nad zakupami dokonywanymi w KCK w zakresie zgodności
    z prawem zamówień publicznych,
  15. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 13
W dziale ds. Informatycznych realizowane są n/w sprawy:
  1. przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie wydruków specjalistycznych,
  2. zarządzanie i obsługa sieci zewnętrznej i wewnętrznej KCK,
  3. czuwanie nad techniczną sprawnością zasobów informatycznych i audiowizualnych,
  4. utrzymywanie systemów komputerowych i audiowizualnych w warunkach zgodnych z wymogami bezpieczeństwa i z wymogami producentów,
  5. dokumentowanie legalności sprzętu i oprogramowania, dbałość o poprawną instalację licencji stanowiskowych,
  6. instalacja i konfiguracja sprzętu,
  7. zarządzanie kontami użytkowników,
  8. szkolenia wewnętrzne w zakresie korzystania z sieci komputerowej i obsługi sprzętu przynależnego do stanowiska pracy,
  9. prowadzenie dokumentacji dotyczącej technicznego stanu sprzętu komputerowego i audiowizualnego,
  10. bieżący przegląd i aktualizacja systemów komputerowych w firmie,
  11. dbałość o wygląd i estetykę sprzętu komputerowego w salach wykładowych KCK,
  12. obsługa auli oraz sal wykładowych w zakresie sprzętu technicznego, komputerowego, zgodnie z prowadzonym grafikiem zajęć i wynajmu,
  13. prowadzenie strony internetowej KCK,
  14. ścisła współpraca z Działem Dydaktycznym w zakresie dostępności sprzętu i obsługi związanej z wynajmem sal i prowadzeniem zajęć dydaktycznych,
  15. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 14
W Dziale - Pokoje Gościnne realizowane są n/w sprawy:
  1. prowadzenie działalności związanej z wynajmem pokoi gościnnych i obsługą gości,
  2. dbanie o wygląd i estetykę pokoi gościnnych,
  3. obsługa świetlicy hotelowej w zakresie organizowanych spotkań i szkoleń,
  4. nadzór i koordynacja usług pralniczych,
  5. dystrybucja i magazynowanie wydawnictw KCK,
  6. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 15
W dziale ds. Dydaktycznych realizowane są n/w sprawy:
  1. prowadzenie zajęć dydaktycznych, przygotowywanie materiałów dydaktycznych,
  2. prowadzenie zajęć merytorycznych w zespołach zainteresowań,
  3. przeprowadzanie egzaminów i szkoleń w zakresie CISCO i ECDL,
  4. tworzenie oferty innych zajęć,
  5. opracowywanie ofert programowych w zakresie szkoleń oraz ich realizacja,
  6. podejmowanie działań mających na celu propagowanie czytelnictwa,
  7. prowadzenie czytelni internetowej (tzw. Medioteki) a w szczególności przechowywanie, obsługa i udostępnianie zbiorów czytelni internetowej do celów naukowych i dydaktycznych,
  8. prowadzenie strony internetowej BIP,
  9. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 16
W dziale ds. Artystycznych realizowane są n/w sprawy:
  1. upowszechnianie koncepcji, inicjatyw i doświadczeń w dziedzinie pracy kulturalno- oświatowej,
  2. prowadzenie naboru do zespołów zainteresowań,
  3. prowadzenie zajęć merytorycznych w zespołach zainteresowań,
  4. przygotowywanie programów artystycznych,
  5. współorganizacja i udział w imprezach artystycznych, festiwalach, warsztatach, konkursach,
  6. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością zespołów zainteresowań,
  7. wynajem pomieszczeń w budynku KCK przy ul. 11 Listopada 13,
  8. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 17
W dziale ds. Organizacji Sceny realizowane są n/w sprawy:
  1. techniczna obsługa imprez własnych i zleconych,
  2. wynajem pomieszczeń w budynkach KCK przy ul. Słowiańskiej 13 i Katedralnej 18,
  3. świadczenie usług w zakresie wynajmu i obsługi sceny plenerowej,
  4. współpraca z innymi podmiotami w zakresie realizacji wspólnych przedsięwzięć mających na celu upowszechnianie kultury,
  5. opracowywanie repertuaru kinowego i projekcja filmów,
  6. sprzedaż biletów,
  7. utrzymywanie bezawaryjnej pracy urządzeń technicznych i audiowizualnych,
  8. bieżące naprawy, konserwacja, remonty,
  9. utrzymanie czystości i porządku na terenie budynków na ul. 11 Słowiańskiej 13, Katedralnej 18 i  terenach przyległych,
  10. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 18
W Dziale ds. Księgowości realizowane są n/w sprawy:
  1. sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu,
  2. prowadzenie rachunkowości KCK,
  3. prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
  4. sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy, naliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń i innych wypłat,
  5. prowadzenie rozliczeń  z ZUS, US, PZU, dostawcami i odbiorcami,
  6. rozliczanie inwentaryzacji wszystkich składników majątkowych KCK,
  7. analizowanie wskaźników ekonomicznych KCK,
  8. prowadzenie kasy KCK,
  9. regulowanie płatności wobec artystów imprez plenerowych,
  10. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
§ 19
W Dziale – Pracownia Regionalna realizowane są n/w sprawy:
  1. edukacja kulturalna i wychowanie poprzez propagowanie kultury, tradycji i historii regionu,
  2. poszukiwanie i gromadzenie dóbr kultury,
  3. udostępnianie zbiorów pracowni regionalnej do celów naukowych i edukacyjnych,
  4. organizowanie sesji popularnonaukowych, odczytów, spotkań, konkursów oraz wystaw i imprez o charakterze historycznym,
  5. prowadzenie działalności wydawniczej i promocyjnej,
  6. prowadzenie współpracy z zagranicą, zwłaszcza z miastami partnerskimi,
  7. współpraca ze stowarzyszeniami kulturalnymi, placówkami oświatowymi, fundacjami oraz wszystkimi osobami prawnymi i fizycznymi, mogącymi służyć pomocą przy realizacji zadań KCK, w szczególności związanymi z propagowaniem historii i tradycji regionu,
  8. kształtowanie aktywnej postawy w kierunku tworzenia tzw. „małej ojczyzny”, integracji środowiska, kształtowania świadomości lokalnej,
  9. pielęgnowanie tradycji, regionalnego folkloru i sztuki ludowej, zachowanie dokumentów i tradycji regionu,
  10. udział w pracach doraźnych zespołów roboczych powoływanych przez Dyrektora KCK.
Rozdział nr 5
Zasady sporządzania i podpisywania pism  oraz umów
§ 20
  1. Korespondencje wychodzącą z KCK podpisuje Dyrektor, lub inna upoważniona osoba. Zakres upoważnienia jest ustalony w zakresach czynności pracowników.
  2. Projekty pism przed przedłożeniem ich do podpisu, musza być parafowane przez pracownika przygotowującego dokument.
  3. Na każdym dokumencie wysyłanym na zewnątrz winna być umieszczona informacja o osobie prowadzącej sprawę oraz o numerze telefonu.
§ 21
  1. Projekty umów (aneksów) przygotowują pracownicy działów oraz osoby zatrudnione na samodzielnych stanowiskach pracy.
  2. Każda strona umowy musi być parafowana przez osobę reprezentującą w umowie KCK i osobę odpowiedzialną za realizację umowy a na wniosek Dyrektora KCK przez radcę prawnego.
  3. Umowy sporządza się w  trzech egzemplarzach, z których dwa pozostają w KCK- jeden w Dziale ds. Księgowości, drugi w Dziale ds. Organizacyjno - Promocyjnych.
  4. W Dziale ds. Organizacyjno-Promocyjnych prowadzi się centralny rejestr umów.
  5. Umowy oznacza się następująco:
    1. symbol instytucji i stanowiska,
    2. kolejny numer umowy,
    3. rok zawarcia.
  6. Kopie zawieranych umów przekazywane są do działu lub na samodzielne stanowisko odpowiedzialne za realizacje umowy.
Rozdział nr 6
Obieg dokumentów
§  22
  1. Wszelka korespondencja wpływająca i wypływająca z KCK rejestrowana jest w sekretariacie głównym przy ul. 11 Listopada 13.
  2. W obiegu dokumentów należy przestrzegać następujących zasad:
    1. dokumenty przechodzą przez niezbędne punkty zatrzymania,
    2. sprawy pilne (telegramy, faxy, maile) przedkłada się niezwłocznie,
    3. w korespondencji obowiązują oznaczenia określone w załączniku nr 1.
Rozdział nr 7
Zasady oraz tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
§ 23
  1. Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w kodeksie postępowania administracyjnego, z uwzględnieniem spraw, które można załatwić w terminach skróconych.
  2. Pracownicy KCK są zobowiązani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli, kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
  3. Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw obywateli ponoszą  pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.
  4. Składane na piśmie skargi nie mogą być rozpatrywane przez osoby, których skarga  dotyczy. Osoby te mają obowiązek udostępnienia wszelkich danych osobie sprawdzającej podstawy skargi.
  5. Kontrolę i koordynację działań pracowników KCK w zakresie załatwiania indywidualnych spraw obywateli, w tym zwłaszcza skarg, wniosków sprawuje Dyrektor.
Rozdział nr 8
Zasady udzielania informacji dziennikarzom
§ 24
  1. Informacji o działalności KCK dziennikarzom udziela Dyrektor lub inna upoważniona przez niego osoba.
  2. Obsługa informacyjna środków masowego przekazu odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. Nr 5 poz. 24 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112 poz.1198 z późn.zm.).
Rozdział nr 9
Postanowienia końcowe
§ 26
Regulamin organizacyjny wydaje i zatwierdza Dyrektor KCK po zasięgnięciu opinii organizatora i działających organizacji związkowych.
Kwidzyn 01 października 2007
Dyrektor Kwidzyńskiego Centrum Kultury